
Email copywriting
Et rodet afsnit af podcasten, hvor vi samler op på, hvad der sker, og hvor vi skal hen i kommende afsnit.
Et rodet afsnit af podcasten, hvor vi samler op på, hvad der sker, og hvor vi skal hen i kommende afsnit.
Et rodet afsnit af podcasten, hvor vi samler op på, hvad der sker, og hvor vi skal hen i kommende afsnit.
Før vi kaster os over de enkelte medier og platforme, vi copywritere skriver til, gennemgår vi dem overordnet i dette afsnit.
I det første afsnit af sæson 2 taler vi om, hvorfor erfaring med salg og service kan være en fordel for copywritere
I det første afsnit af sæson 2 taler vi om, hvorfor erfaring med salg og service kan være en fordel for copywritere
Den forvirrede hjerne køber ikke Denne post bygger videre på copywriterens research. I den tidligere post kan du læse om, hvordan du finder frem til
Copywriterens research: Find din målgruppes indvendinger Hvis du vil skrive tekster, der fører til salg, er du nødt til at kende målgruppen. En af de
Fordelen ved en hårdtslående højstol Den her blogpost fortsætter, hvor blogposten om at undgå skriveblokering, slap. Nu håber jeg, du har fået skrevet noget, vi
Du kan let komme udenom skriveblokering. Her får du et godt trick, som både giver dig mere motion og bedre tekster.
Begynd med et højdepunkt i din fortælling En mand ligger på ryggen i en bambusskov. Hans brystkasse skyder op og ned. Og så er der
©2023 Tekstforfatterhulen. Designet og udviklet af de gode folk hos Common People Web Design. Admin@tekstforfatterhulen.dk