Få dig selv og dine kunder (eller din arbejdsplads) i medierne uden at annoncere
Eller tjen penge på at sikre medieomtale til de forretninger og events, du brænder for.
I den her PDF viser jeg dig, hvordan du går fra:
“Chefen siger, vi skal have noget presse-omtale. Hvad i alverden gør vi?”
… til …
“Her er en interessant historie klar til en håndfuld medier, sociale medier og en glimrende kundeudtalelse til hjemmesiden”
PDF’en gør det let for dig at gå gennem hele processen med at:
- Finde en historie
- Kvalificere historien, før du skriver
- Sikre, at den er relevant for andre end afsenderen
- Skrive den store historie og flere spændende vinkler på den
- Skrive citater, som ikke giver læseren opkast-fornemmelser
- Pitche historien og sende din pressemeddelelse (det er ikke det samme)
- Følge op på din pressemeddelelse
Du får konkrete tips, øvelser og eksempler på, hvordan du kan vinkle den samme historie til mange medier (også afsenderens egne).
På den måde får du maksimalt udbytte af de historier, du samler ind.
“Jeg havde noget social proof liggende fra tekstforfattere, der har brugt guiden, men jeg kan ikke huske, hvor jeg gjorde af det. Essensen er: De var ret glade for den” – Per Andreasen.