Det kan være ensomt at arbejde som tekstforfatter (eller copywriter. Den del vender vi tilbage til*)

Mange af os er selvstændige eller ansat i virksomheder, hvor vi ikke har andre tekstforfattere at tale med om vores udfordringer, sejre og kæpheste. Selv som copywriter på marketing- eller reklamebureau kan det være svært at få al den sparring, man har lyst til.

Derfor mødes vi i Tekstforfatterhulen. Her kan vi være lige så nørdede, som vi har lyst til.

Både den gratis Facebookgruppe og podcasten drives af tekstforfatter Per Andreasen. Her deler han og andre tekstforfattere ud af erfaring, indsigt og gode råd til dig, der også vil leve (endnu bedre) af copywriting.

*Nogle kalder sig copywritere. Andre kalder sig tekstforfattere. Vi har det til fælles, at vi arbejder med kommercielle tekster. Derfor kommer de to titler til at blive brugt, som vinden blæser. I nogle afsnit vil vi også tale om forskellen, hvis vi ser én.

 

Per Andreasen – copywriter og marketingrådgiver

Måske er du landet på den her side, fordi du søgte efter Strongest Copy.
 
Jeg (Per) beskæftiger mig med mange dele af marketing.
 
Men den tekniske del af det at bygge hjemmesider er ikke én af dem.
 
I øjeblikket er jeg i gang med at flytte mine aktiviteter over i mit nye selskab, Forwertz ApS.
 
Mens det står på, er Strongest Copy blevet hjemløs, og det tætteste jeg kommer på at have en hjemmeside for min egen virksomhed er den her underside i hulen.
 
Hvis du vil have fat i mig, kan du gøre det på per@forwertz.dk.
 
Lyt da også lige til et afsnit eller to af min podcast, Tekstforfatterhulen, eller en af dem, jeg har været gæst på (ved at klikke på billederne nedenunder).
 
billedet viser Per Andreasen foran sin computer og podcast-mikrofon

Interview med Linda M. Perry om at blive diagnosticeret med ADHD som voksen og opdage, hvorfor mange mindset-strategier ikke virker.

Mindset First podcast.

Samtale med copywriters Chris Collins og Aly Goulet om styrken i faglige fællesskaber – især for freelancere.

Freelanceology podcast.

Samtale med Linda M. Perry om hvordan du kan bruge alter ego-effekten til at skabe dig et stærkt brand.
 

Samtale med Michel Bech Winckler om branding og gode værktøjer (surprise, det er netværk igen).

K-rådgiver podcast.