Lær copywriting som en professionel. De to tekstforfattere bag Tekstforfatterhulen udbyder kurser i copywriting tilpasset flere niveauer.

Per Andreasen har både stor erfaring med at arbejde for internationale tech-virksomheder og den danske byggebranche. Han har i årevis lært teknikker fra verdens bedste copywritere på konferencer i USA – og samarbejdet med flere af dem på store projekter.

Sandie Essemann er ikke så grå som Per. Til gengæld er hun ladyshaver-skarp til psykologien i copywriting og at hjælpe virksomheder med at skille sig ud på den helt rigtige måde.

Foredrag om copywriting med kunstig intelligens

Har du forsøgt dig med kunstig intelligens og fået Et Helt Underligt Output?

Så er det måske på tide at kombinere dit nuværende arbejde med en ægte menneskelig intelligens, der forstår at bruge kunstig intelligens?

Per Andreasen har længe arbejdet sammen med softwareudviklere, der nørdede i dybden med kunstig intelligens. Her har han lært om teknologien bag, og hvordan man kan forsøge at forstå, hvad der sker i maskinlæringens lukkede kasse.

Siden 2022 har han nørdet endnu dybere i AI med daglig brug af blandt andet store sprogmodeller og specialudviklede løsninger.

Derfor kan han både hjælpe dig med at få et bedre output med værktøjer som ChatGPT og Claude i fremtiden. Det sker blandt andet ved at sørge for kun at overlade de mest oplagte opgaver til maskinen og lære dig, hvordan du klarer resten.

Hvis du vil have en smagsprøve, kan du se Pers oplæg Skriv (godt) content med ChatGPT.

Kontakt Per for at booke et foredrag eller workshop om copywriting med kunstig intelligens.

Pris fra 12.000 kr. + moms.

Copywriter Per Andreasen stor foran en storskærm i Odense og holder oplæg om kunstig intelligens i copywriting

Kursus i psykologien bag god copywriting

Copywriter Sandie Essemann holder oplæg om email marketing og tekster til LinkedIn

Copywriter Sandie Essemann er specialiseret i copywriting, som ikke får dit publikum til at falde i søvn. Det er jo meget praktisk, for hvor mange shopper i søvne?

Marketingafdelinger hos virksomheder som Visma, Rambøll og Molt Wengel har allerede haft fornøjelsen af Sandies undervisning og workshops.

Sandie har stor erfaring med email marketing, LinkedIn og hjemmesidetekster. Uanset hvilken platform, du skal skrive til, er det dog vigtigst at forstå din målgruppe.

Derfor har hun særligt fokus på de psykologiske faktorer, der får copywriting til at virke. Og du kan spørge hende om alt fra Schwartz’ bevidsthedsniveauer til emotionelle kundetyper.

Pris fra 12.000 kr. + moms.

Få en lærerig og sjov dag med Tekstforfatterhulens tag-team

Kan du slet ikke få nye indtryk nok? Så kan du booke både Per og Sandie på én gang til en sjov og spændende dag med oplæg og workshops.

Hvis du kan lide, hvad du hører i vores podcast om tekstforfatning, kan du være sikker på at få en virkelig god og lærerig dag. Et eksempel kunne være:

Sjov copywriting for viderekomne:

  • Intro v/ Per: Hvorfor er humor vigtigt? Og er det farligt?

  • Oplæg v/ Sandie: Sådan finder du dit brands humor

  • Workshop: Omskriv din seneste tekst, så den ikke længere er dødkedelig

  • Oplæg v/ Per: Checklisten til feedback og korrektur 

  • Feedback: Hjælp din sidemand (M/K/whatevs) med at optimere teksten

  • Oplæg v/ Sandie og Per: Sådan får du humor ind i din tone of voice


Priser fra 25.000 kr. + moms.

Et Disney-stil billede af en ung dame og en ældre mand med høretelefoner på og en mikrofon på bordet mellem dem

Tekstforfatterhulens produkter

Kursus i forretningsudvikling for copywritere

Et billede af det kendte Bernie Sanders meme hvor han spørger "once again" - denne gang om nogen kender nogen med brug for en copywriter

Vil du have gang i en god freelance forretning som copywriter? Så er onlinekurset Biz Gainz en af de bedste investeringer, du kan lægge ud med.

Copywriter Per Andreasen fører dig gennem sine bedste råd og værktøjer, så du kan …

  • Bekæmpe imposter complex

  • Undgå dårlige kunder

  • Have det sjovt med effektiv personlig branding

  • Sætte din virksomhed i system

  • Finde gode kunder

Lær at skrive pressemeddelelser, der når forbi redaktionens spamfilter

Har din virksomhed en fantastisk historie, som rent faktisk kommer andre end indehaverne ved?

Så er det en skam at spilde tid på en slap og ineffektiv pressemeddelelse. Per er uddannet journalist og har siddet på mange redaktioner, hvor han nogle gange gerne ville bruge pressemeddelelser. Men de fleste var bare noget forfærdeligt bras.

Derfor har han skrevet en guide til pressemeddelelser, som du kan købe for kun 129 kr.

Guiden fører dig igennem at finde historier, udvikle flere vinkler på dem, skrive gode citater og få det hele i medierne.

Mockup af Tekstforfatterhulens guide til pressemeddelelser – en god måde at lære at skabe effektive historier